FAQ
Hebben jullie een showroom?
Wij hebben een showroom. Je kunt via sales@decostar.nl contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak voor een showroom bezoek.
Leveren jullie ook aan particulieren?
Voor particulieren zijn onze artikelen verkrijgbaar bij onze wederverkopers. Wij zijn namelijk een groothandel en leveren uitsluitend aan bedrijven.
Wil jij als particulier onze producten kopen? Onze merken worden verkocht in verschillende winkels binnen Europa, in de store locators op de websites van onze merken vind je verkooppunten bij jou in de buurt.
Is het mogelijk om afbeeldingen en sfeerfoto’s te ontvangen van de bestelde artikelen uit mijn order?
Dit is zeker mogelijk, deze zijn te vinden onder 'Mijn account'. Ga naar je account en klik op "mijn orders'', achter de order staat een wolkje met een download pijl, klik hierop en de foto's worden in klein formaat gedownload.
Heb je een ander formaat nodig? Dan kun je deze aanvragen via sales@decostar.nl en wij zullen het fotomateriaal, bij beschikbaarheid, versturen.
Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Wanneer wij de order hebben ontvangen zal deze, afhankelijk van betaling of betalingsconditie, normaliter binnen 4 tot 5 werkdagen verzonden worden.
Hoe verloopt de betaling bij Decostar?
Orders via de webshop kunnen direct via ons betaalsysteem betaald worden.
Indien er een betalingsconditie is overeengekomen en aan alle voorwaarden is voldaan, zal de order conform deze conditie op rekening geleverd worden. Je vindt de betalingsconditie onder mijn gegevens in mijn account.
Kan ik zien wat ik nog in backorder heb staan en wat de verwachte levertijd is?
Je kunt via je account het backorderoverzicht inzien onder mijn open orderregels. Hierbij staat ook de mogelijke verzenddatum per regel vermeld, dit is echter niet altijd de exacte verzenddatum, aangezien een verzending pas gemaakt wordt indien er voldoende beschikbaar is voor levering. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op via sales@decostar.nl
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
Het is helaas niet mogelijk om een order bij ons af te halen.
Wat zijn de minimumbestelwaarden en de bijbehorende transportkosten?
Deze informatie kun je inzien op de pagina verzending & levering.
Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Voor een levering in Nederland of België kun je dit inzien via https://mijnbezorgtijd.nl/nl/ vanaf 20:00 de dag voor verzending. Voor levering in andere landen is dit helaas niet mogelijk.
Artikelen ontvangen die beschadigd of defect zijn?
Je kunt jouw reclamatie via invoice@decostar.nl aangeven Hierbij graag je klantnummer, factuurnummer, artikelnummer, aantal en foto’s doorgeven. Je reclamatie zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden.
Is er een mogelijkheid tot dropshipping?
Deze mogelijkheid bieden wij helaas niet.